دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال به خاطر دعوای تماشاگران ماهشهری و تهرانی 40 دقیقه متوقف و در نهایت با برتری مهرامی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فینال سوپرلیگ بسکتبال پیش از شروع کوارتر چهارم به خاطر درگیری میان تماشاگران ماهشهری و تهرانی متوقف شد.

تعداد نیروهای انتظامات سالن برای کنترل تماشاگران بسیار کم بود و بعد از شروع درگیری که علت اصلی آن مشخص نشد موفق به کنترل سریع تماشاگران نشدند.

تماشاگران درست در زمان شروع کوارتر چهارم شروع به پرتاب بطری به سمت یکدگیر کردند. مهرامی ها تقصیر این درگیری را متوجه تماشاگران ماهشهری می دانند که در طبقه بالای سالن نشسته بودند.

براساس شنیده ها تماشاگران مهرامی یک طبل را به سمت بالا پرتاب کرده و با فرود آمدن روی سر یکی از تماشاگران باعث شکستگی سر این تماشاگر و پس از آن درگیری هوادارن دو تیم در طبقه اول و دوم شدند. در سوی دیگر هم گفته شد که تماشاگران ماهشهری ابتدا سنج و آجر به پایین پرتاب کرده و باعث درگیری شدند. البته تماشاگران ماهشهری به این دلیل از سالن اخراج نشده و تنها تعدادی تماشاگر از هر دو طرف به بیرون از سالن هدایت شدند.

هر چند قرار بود مسابقه با آمدن نیروی انتظامی از سر گرفته شود اما با کنترل تماشاگران بازی ادامه پیدا کرد. این توقف حدود 40 دقیقه به طول انجامید.

بازی در کوارتر دوم هم برای دقیقه ای به خاطر برخورد بازیکنان دو طرف متوقف شده بود.

بالاخره در پايان اين مسابقه جنجالي مهرامي‌ها توانستند با نتيجه 85 بر 78 پتروشمي بندر امام غلبه کنند.

** دیدار رده بندی هم متوقف شد!

دیدار رده بندی سوپرلیگ بسکتبال میان تیم های ذوب آهن و دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سالن ملت اصفهان در حال پیگیری بود که بخاطر اعتراض تماشاگران اصفهانی به داوری، این دیدار نیز متوقف و بعد از تذکر داوران به تماشاگران از سر گرفته شد. دانشگاه آزاد با پیروزی در این بازی برای اولین بار در سوپرلیگ بسکتبال مقام آورد.

هادی عامری سرپرست دانشگاه آزاد بعد از بازی تاکید داشت که مسابقه متوقف نشده و حتی به تماشاگران اصفهانی تذکر هم داده نشد.

گفتنی است سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن قصد بیرون کشیدن تیم خود از زمین مسابقه را به خاطر نحوه قضاوت داوران داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: بسکتبال ، فینال ، ماهشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بچه ماهشهری
۲۲:۲۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام .شما تهرانی هاخیلی طرفداری مهرام را می گیرید موقعه ای که طرفداران مهرام بی نظمی ایجاد می کنند شما آنها را در نظر نمی گیرید ولی بی نظمی طرفداران پترو را در نظر می گیرید این مایه تأسف برای شما تهرانی ها است به امید یزدان بزرگ انشاء الله قهرمانیم به گزارشگر های بسکتبال بگوید بی طرف گزارش کنید موفق باشید
آخرین اخبار