آیا می‌دانید پرفروش‌ترین تلفن همراه دنیا چه نام دارد؟

رکوردهای بسیار زیادی از سوی پرچم‌دارهای مختلف کمپانی های تولید کننده تلفن همراه در بخش فروش ثبت شده است، محصولاتی مانند آیفون‌های اپل و سری گلکسی S سامسونگ نمونه‌هایی از این محصولات هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، جالب است بدانید که پرفروش ترین تلفن همراه دنیا نه آیفون است و نه یکی از پرچمدارهای خانواده ی گلکسی سامسونگ، نوکیا 1100 با فروشی بیش از 250 میلیون دستگاه پرفروش ترین و محبوب ترین تلفن همراه دنیا به شمار می رود، علاوه بر این موضوع این محصول نه تنها پرفروش ترین گوشی دنیا بلکه پرفروش ترین ابزار الکترونیک جهان تا به امروز به شمار می‌رود.

بدون شک تنها ویژگی این محصول قیمت بسیار پایین آن است، مشخصه ی سخت افزاری بارز نوکیا 1100 عبارت است از صفحه نمایش تک رنگ 4 خطی دارای رزولوشن 96*96 پیکسل، این تلفن به دوربین، مرورگر و قابلیت اتصال به اینترنت مجهز نیست اما با این وجود به عنوان محبوب ترین گوشی تلفن همراه جهان شناخته می شود.

اما اگر بخواهیم در مورد محبوب ترین اسمارت فون دنیا صحبت کنیم بی شک آیفون 5S اپل این عنوان را در اختیار دارد، این اسمارت فون تا به امروز بیش از 100 میلیون دستگاه در سرتاسر دنیا فروش داشته است و همچنان روند فروش آن نیز ادامه دارد، شاید روزی آیفون 5S اپل بتواند عنوان نوکیا 1100 را به دست آورد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبین
۰۰:۱۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
فقط نوکیا
آخرین اخبار