رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان انتشارات شایعات اخیر ربودن و قتل خانم‌ها توسط باند خیالی خفاش شب را با اطمینان و قاطعیت تکذیب کرد.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ضمن تکذیب این موضوع اعلام کرد: استان هرمزگان یکی از استان‌های امن کشور می‌باشد و پلیس در استان اشراف اطلاعاتی کامل داشته و هرگز اجازه فعالیت به افراد مجرم، قانون شکن و فرصت طلب را نخواهد داد.

سرهنگ عزیزی افزود: در جهت شناسایی افرادی که در فضای مجازی مبادرت به شایعه پراکنی و تشویش افکار و اذهان عمومی نموده‌اند اقداماتی خوبی صورت گرفته است.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان ضمن دعوت مردم فهیم و خونگرم استان به آرامش و همکاری با پلیس و عدم توجه به شایعات خاطرنشان کرد: پلیس خود را ملزم و موظف می‌داند با اهتمام بیشتر این موضوع را رصد، پیگیری و متعاقب آن در فضای مجازی برابر قانون برخورد نماید.

عزیزی یادآور شد: چنانچه در این خصوص ابهام و شبهه‌ای برای مردم فهیم استان به ویژه شهروندان بندرعباسی وجود دارد نیروی انتظامی آمادگی دارد با هدف شفاف‌سازی با اعزام اکیپی به صورت میدانی هرگونه موضوع یا ادعای افراد را بررسی و نتیجه را اطلاع‌رسانی نماید.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
لطف کنید در اخبا هم این مسئله را باز گوکنید تا امنیت خاطر افراد بیشتر شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
ايا باند خفاش شب دراستان فارس وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۲۰:۵۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
ای بابا کلامردممون رو ترسوندن خب بگید واقعیت داره یانه هیشکی ازخونه بیرون نمیره وحشت کردن راست میگن کباندخفاشوجودددارهحدود400یا500نفرن چندتازنوهم کشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
United States of America
سینا
۱۳:۴۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
حالا مانفهمیدیم یکی میگه شایعه ست یکی میگه وجود داره
Singapore
علیرضا
۰۸:۰۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
اجرکم عندا.. امیدوارم همه اونایی که صادقانه به این کشور خدمت میکنند خدا هیچ وقت سایشون رو از سر مردم کم نکنه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۴۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
بابا اخه چی گیر شما میاد از این همه شایع پراکنی خسته نمیشید
آخرین اخبار