وزیر آموزش و پرورش گفت: نرخ قطعی بیمه طلایی به ازای هز نفر فرهنگی تا پایان اردیبهشت ماه نهایی می‌شود

علی اصغر فانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درخصوص مبلغ جدید بیمه طلایی فرهنگیان گفت: با صحبت‌هایی که با بیمه ایران صورت گرفت به ازای هر نفر 26 هزار تومان مقرر شد ، البته این مذاکرات درحال انجام است و باتوجه به اینکه قرارداد بیمه قبلی‌ها با بیمه ایران تا آخر اردیبهشت ماه تمدید شده است امیدوار هستیم این کار تا پایان اردیبهشت ماه نهایی شود. 

وی در پاسخ به این سوال که سهم فرهنگیان از این رقم 26 هزار تومان چه مقدار است، افزود: این مورد بخضی است که تا اواخر اردیبهشت ماه قطعی و اعلام می‌شود.
 
وزیر آموزش و پرورش در ادامه درخصوص تغییرات در خدمات بیمه فرهنگیان نیز خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه کار هنوز نهایی نشده نمی‌توان موردی را اعلام کرد و می‌بایست مذاکرات نهایی گردد البته ما با وزارت تعاون و وزارت بهداشت و درمان مذاکراتی برای تکمیل این بیمه داشتیم که تا قطعی نشدن اعلام نمی‌شود. 

علی اصغرفانی درخصوص بخشنامه‌ پیش دبستانی‌ها گفت: این بخشنامه نبوده بلکه یک نوع کسب آمار و اطلاعات است و بخشنامه هنوز صادر نشده است دلیلش این است که هرگونه به کارگیری نیروی استخدامی و برگزاری آزمون می‌باست با هماهنگی معاونت توسعه انسانی ریاست جمهور باشد و در حال حاضر هماهنگی نهایی صورت نگرفته است. 

وی ادامه داد: آنچه که تاکنون در جامعه مطرح شده فقط برای آن است که آموزش و پرورش در صدد بوده یکسری ‌آمار و اطلاعات از وضعیت همکاران در اختیار داشته باشد و بخشنامه نهایی هنوز صادر نشده است. 

وزیر آموزش و پرورش همچنین خاطر نشان کرد: برای اینکه بتوانیم یک دستورالعمل جامعی را صادر کنیم می‌بایست اطلاعات و آمار دقیق داشته باشیم و نامه‌ای که به استان‌ها رفته بخشنامه نیست بلکه نامه‌ای است که خواستار تکمیل آمار بوده تا با اطلاعات دقیق مذاکرات نهایی را با معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری انجام دهیم. 

انتهای پیام/  
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
فرهنگييان
۱۱:۱۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
خواهشمند است هزينه دندانپزشكي و عينك بيمه طلايي را افزايش دهيد . با تشكر
آخرین اخبار