به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، شرکت سامسونگ در زمینه دو نمونه از پرفروشترین محصولات خود با نامهای کهکشان s۳، s۴ دچار مشکل شده است.
گفتنی است شرکت سامسونگ بر روی این دو محصول یک بسته نرم افزاری از قبل نصب شده به نام Bloatware قرار داده است که به کاربر اجازه انجام تنظیمات شخصی، به اشتراک گذاری عکس، فیلم، فایلهای صوتی و خدماتی از این دست را میدهد.
بررسیها نشان میدهند، براساس آمارهای به دست آمده توسط کارشناسان سامسونگ کاربران مصرف کننده این دو گوشی در ماه کمتر از ۷ دقیقه را صرف کار با این نرم افزارهای قرار داده شده از قبل بر روی گوشیها خود میکنند.
شرکت سامسونگ در خصوص عدم استقبال کاربران از این بسته نرم افزاری به شدت در فشار است، از سوی دیگر براساس آمارها کاربران این دو گوشی از برنامههای کاربردی مایکروسافت و گوگل بیشتر استفاده میکنند.
کاربران محصولات apple نیز مدت زیادی از وقت خود را صرف کار با نرم افزار apple مینمایند.
انتهای پیام/