تبریز/

کسب رتبه های برتر دانش آموزان مراغه در جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات

مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: دانش آموزان مراغه ای در جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات مرحله استانی توانستند برترین رتبه های این جشنواره را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مراغه، یادواره سرداران شهید تهرانی مقدم و شفیع زاده و دومین جشنواره استانی فناوری اطلاعات و ارتباطات در پنج رشته ایروکاپ هوایی ، سازه ماکارونی ،روبات های جنگجو سبک وزن و تند خوانی و روبیک با هدف ایجاد بستری مناسب برای خلاقیت و نوآوری ،تقویت دانش آموزان در انجام پروژه ها به صورت گروهی به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان عجب شیر در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد که برابر اعلام نتایج این دوره از مسابقات چهار نفر از دانش آموزان مراغه توانستند رتبه های برتر را به ترتیب زیر کسب کنند.

مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: دانش آموزان "مهدیس دهقانی" رتبه اول رشته روبیک از آموزشگاه تیزهوشان فرزانگان، "علی فصیحی" رتبه اول تیمی در رشته سازه ماکارونی سنگین از آموزشگاه شهید صدف تاش، "مهدی فصیحی" رتبه اول تیمی در رشته سازه ماکارونی سنگین از آموزشگاه شهید "صدف تاش و ثمین پیروز فرد" رتبه دوم در رشته تند خوانی از آموزشگاه تیز هوشان فرزانگان دانش آموزانی هستند که در این دوره از مسابقات استانی برترین رتبه هارا کسب کردند.

معاون آموزش متوسطه مراغه با اشاره به زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس تیز هوشان در مراغه اظهار کرد: آزمون های ورودی مدارس استعداد های درخشان مراغه در مقطع متوسطه دوره اول و دوم در روز های 18 و 19 ماه جاری در مراکز از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد.

اسکندریان افزود: در دوره اول متوسطه مجموعا بیش از 1160 نفر دانش آموز و در دوره دوم متوسطه بیش از 280 نفر دانش آموز در این آزمون شرکت خواهند کرد.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، فناوری ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.