طرح الگوی زیبا زیستن با هدف توانمندسازی زوج های جوان در منطقه هفت اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سمیه کاشفی مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 7 از برگزاری همایش رایگان طرح الگوی زیبا زیستن در این منطقه خبر داد و گفت: اداره بانوان منطقه همایش الگوی زیبا زیستن را در تاریخ 18 اردیبهشت ماه برگزار می کند.
 
کاشفی با اشاره به اجرای طرح الگوی زیبا زیستن با هدف توانمندسازی زوج های جوان در منطقه 7 افزود: در این همایش که از ساعت 16 تا 18 در فرهنگسرای اندیشه واقع در بوستان شهید نیاکی برگزار می شود و علاوه بر ایجاد زمینه خودارزیابی برای زوج های جوان توضیحاتی درباره کارگاه‌های آموزشی و برنامه های اجرایی طرح الگوی زیبازیستن توسط روانشاسان و اساتید متخصص به شرکت کنندگان ارائه داده می شود.
 
وی در ادامه بر لزوم و اهمیت ارتقا سلامت روانی و اجتماعی خانواده های نوبنیاد تاکید کرد و تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری چنین همایش هایی بتوانیم در آشناسازی خانواده ها با هنر زیبازیستن و ریشه کن کردن برخی از مشکلات و بحران های زندگی زناشویی و رفع نابه سامانی های خانوادگی مثمر ثمر باشیم.
 
کاشفی مدیر امور بانوان منطقه 7 همچنین از اجرای برنامه های شاد و متنوع در همایش مزبور خبر داد و خاطرنشان کرد: شرکت در این همایش برای عموم آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: الگو ، زوج ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار