مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: یک سوم به ظرفیت شهرک‌های صنعتی شهرستان ساری اضافه می‌شود.

سید مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری صبح امروز در جلسه شورای اشتغال شهرستان ساری اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی ساری در سنوات گذشته به جایگاه مناسبی نرسید.

وی با اشاره به عدم همکاری بانک‌ها برای جذب اعتبارات شهرستانی گفت: در صورت عدم همکاری گرفتار خود تحریمی در شهرستان می‌شویم و جذب اعتبارات نامناسب در مرکز استان نشاندهنده این امر است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تاکید کرد: تجربه نشان داد که تسامح و تساهل در چارچوب قانون بسیار اثرگذار است و برای ایجاد اشتغال پایدار در مرکز استان مازندران این امر باید مورد توجه متولیان قرار گیرد.

وی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای شهرک‌‌های صنعتی شهرستان ساری، گفت: یک سوم به ظرفیت شهرک‌های صنعتی ساری اضافه می‌شود و در طرح توسعه‌ تغییر کاربری‌ها پیگیری می‌شود و تلاش ما این است که روند سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی استان تسهیل شود.

موسوی خاطر نشان کرد: شهرک‌های صنعتی یک و دو ساری و همینطور شهرک‌های صنعتی شهرستان ساری نیاز به حمایت همه جانبه دارند و این امر در طرح توسعه ساری که مد نظر همه مسئولان است نیز باید لحاظ شود.

وی در ادامه به موضوع شناسنامه‌دار کردن شهرک‌های صنعتی مازندران نیز اشاره کرد و گفت: این طرح از دو هفته قبل در مازندران آغاز شد و تلاش ما این است که این امر سریع‌تر به سرانجام برسد.

مدیر عامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به برخی انحراف سرمایه‌گذاری که در شهرک‌های استان اتفاق افتاد اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای جلوگیری از انحراف این واحدها در دستور کار قرار داد و در صورت رفع این مشکل شاهد توسعه در شهرک‌های صنعتی استان خواهیم بود.


برچسب ها: سوم ، صنعتی ، شهرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.