سال‌های گذشته با مرحوم " منوچهر نوذری" دربرنامه رادیویی " صبح جمعه با شما" همکاری داشتم و رادیو را بسیار دوست دارم.

"مهوش افشاری" مدیر دوبلاژ پیشکسوت سیما درباره رسانه رادیو و فعالیت خود درگفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم رادیو درشرایط خاص بیشتر شنیده خواهد شد و آمار شنوندگان آن در تاکسی و مکان‌های عمومی افزون‌تر است.

وی با اشاره به علاقه خود به این رسانه شنیداری تصریح کرد: زمانی در رادیو فعالیت زیادی داشتم ولی سالها است که متمرکز دوبله شده‌ام.

افشار اظهار داشت: درسالیان دور زمانی که مرحوم " منوچهر نوذری" در قید حیات بودند، من در برنامه " صبح جمعه با شما" با رادیو همکاری داشتم و باید بگویم روزهای خاطره‌انگیزی را سپری کردم.

صدا‌پیشه "جیمبو" درباره جوانان فعال رادیو افزود: امروزه بیشتر جوانان درکنار پیشکسوتان در رادیو فعال هستندو درنهایت تلاش و علاقه با این رسانه همکاری می کنند.

مدیر دوبلاژ سیما خاطرنشان کرد: همسرم همیشه شنونده رادیو " ورزش" بوده و چند هفته پیش که به رادیو رفته بودم شنیدم که مخاطبان زیادی با شبکه رادیویی سلامت به دلیل حضور بازیکنان ، متخصص و کارشناسان زبده تماس گرفته و مشکلات خود را با آنان درمیان می‌گذارند.

گفتنی است،: سیزدهمن دوره جشنواره بین المللی رادیو 20 تا 22 اردیبهشت درمرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: رادیو ، رسانه ، شبکه ، فعال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار