بانك صادرات و ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت براي خروج بيشتر از 60 هزار دستگاه خودروی فرسوده تفاهم نامه همكاری امضا كردند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   سيد مجتبی شفيعی ضمن اعلام اين مطلب گفت: در اين تفاهم نامه بانك صادرات تسهيلات لازم برای خروج خودروهای فرسوده، تاكسی و سواری را تا سقف 200 ميليون ريال تامين خواهد كرد.

رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت افزود: در اين طرح، خودروهای سواری 100 تا 150 ميليون ريال و خودروهای تاكسي 200 ميليون ريال تسهيلات جهت اسقاط خودرو فرسوده و جايگزینی با خودروی جديد دريافت خواهند نمود.

دكتر شفيعی خروج تاكسی‌های فرسوده از ناوگان حمل و نقل را از اولويت های اين تفاهم نامه دانست و گفت: در حال حاضر بيشتر از 60 هزار تاكسی فرسوده در ناوگان حمل و نقل  عمومی وجود دارد كه با توجه به توسعه حمل و نقل عمومی، خروج اين تاكسی‌ها در اولويت اين تفاهم نامه خواهد بود.

وی نظارت كامل ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت بر روند اسقاط و جايگزينی خودروها را از مواد اين تفاهم نامه ذكر كرد و ادامه داد: بستر نرم افزاري جهت اجراي اين طرح موجود است و تمامی متقاضيان از طريق ثبت نام در سامانه ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت می‌توانند در اين طرح ثبت نام نمايند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: اعطا ، فرسوده ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاددهقانی
۱۴:۵۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام دوساله منتظرتعویض وجایگزینی تاکسی فرسوده هستیم بعلت فرسودگی تاکسیم یک ساله کارنمیکنم وکسی تاحالا جوابگو نبوده خداکنه این حرف راست باشه وبه زودی صاحب تاکسی نوشویم
آخرین اخبار