بانك صادرات و ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت براي خروج بيشتر از 60 هزار دستگاه خودروی فرسوده تفاهم نامه همكاری امضا كردند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   سيد مجتبی شفيعی ضمن اعلام اين مطلب گفت: در اين تفاهم نامه بانك صادرات تسهيلات لازم برای خروج خودروهای فرسوده، تاكسی و سواری را تا سقف 200 ميليون ريال تامين خواهد كرد.

رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت افزود: در اين طرح، خودروهای سواری 100 تا 150 ميليون ريال و خودروهای تاكسي 200 ميليون ريال تسهيلات جهت اسقاط خودرو فرسوده و جايگزینی با خودروی جديد دريافت خواهند نمود.

دكتر شفيعی خروج تاكسی‌های فرسوده از ناوگان حمل و نقل را از اولويت های اين تفاهم نامه دانست و گفت: در حال حاضر بيشتر از 60 هزار تاكسی فرسوده در ناوگان حمل و نقل  عمومی وجود دارد كه با توجه به توسعه حمل و نقل عمومی، خروج اين تاكسی‌ها در اولويت اين تفاهم نامه خواهد بود.

وی نظارت كامل ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت بر روند اسقاط و جايگزينی خودروها را از مواد اين تفاهم نامه ذكر كرد و ادامه داد: بستر نرم افزاري جهت اجراي اين طرح موجود است و تمامی متقاضيان از طريق ثبت نام در سامانه ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت می‌توانند در اين طرح ثبت نام نمايند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: اعطا ، فرسوده ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاددهقانی
۱۴:۵۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام دوساله منتظرتعویض وجایگزینی تاکسی فرسوده هستیم بعلت فرسودگی تاکسیم یک ساله کارنمیکنم وکسی تاحالا جوابگو نبوده خداکنه این حرف راست باشه وبه زودی صاحب تاکسی نوشویم