رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در سخنانی گفت ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که حامی مقاومت بوده و گزینه مقاومت باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار:"محمد رعد" در جریان مراسم گرامیداشت "حسن فواد منصور" در شهرک انصار در بیروت گفت : ما خواهان رئیس جمهوری نیستیم که برای حفظ حاکمیتمان بر اساس قطب نمای بین المللی و منطقه‌ای به سازش دست بزند بلکه ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که حامی مقاومت بوده و گزینه مقاومت باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه گزینه مقاومت به تنهایی از حاکمیت ملی حفاظت کرده و از وطن دفاع می‌کند گفت : لبنان به وسیله مقاومت و از طریق هماهنگی با ارتش و آغوش ملت می‌تواند خود را از جنگلی که درندگان بر آن تسلط یافتند ، حفظ کند.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ما به رئیس جمهوری نیاز داریم که با گزینه ملت مقاوم بوده و توانایی حفاظت از حاکمیت ملی را داشته باشد گفت : رئیس جمهور جدید لبنان نباید به کشورهای نزدیک و دور وابسته باشد.

"محمد رعد" گفت : هرکسی که انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان را به تعویق بیندازد ، طرحی خصمانه را در پیش گرفته و ریاست جمهوری تنها با وفاق و همبستگی ملت مقاوم و گزینه مقاومت انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: محمد ، رعد ، ایران ، حزب ، الله ، مقاومت ، ریاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار