رئيس پليس آگاهي استان اصفهان از انهدام سرشبكه و باند بزرگ کلاهبرداري از طريق دستگاه هاي پوز يا همان پايانه هاي فروشگاهي خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، سرهنگ ستار خسروي اظهار داشت: سال گذشته کارآگاهان اين پليس موفق به انهدام باند بزرگ با ابعاد وسيع اقدامات مجرمانه (کلاهبرداري از طريق دستگاه هاي پوز يا همان پايانه هاي فروشگاه ها) شدند که در اين راستا دو نفر دستگير و متأسفانهمغز متفکر اين باند متواري شد.

وي تصريح كرد: خوشبختانه با تلاش ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري، عضو اصلي اين باند در عمليات ضربتي دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.

سرهنگ خسروي اظهار داشت: اين باند سه نفره ظرف سال جاري در استان اصفهان از جمله خود شهر اصفهان و 6 شهرستان و 9 استان ديگر با اغفال فروشندگان طلا و فرش فروشي و صرافي ها مبالغي بالغ بر 850 ميليون تومان کلاهبرداري كرده بودند که تاکنون به 15 فقره کلاهبرداري از اين طريق اقرار كردند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: اقدامات اين افراد خسارات بسيار زيادي را به کسبه محترم وارد نموده که با انهدام اين باند از ورود خسارات بيشتر به ساير کسبه جلوگيري شد، اماکماکان پرونده هايي از سراسر کشور در حال وصول است که در حال پيگيري مي باشد.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان از کساني که به اين روش از آنها کلاهبرداري شده خواست به پليس آگاهي اصفهان واقع در خيابان قائميه مقر پليس آگاهي و يا با شماره تلفن 2184333-0311تماس حاصل نمايند.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.