رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود گفت: مسابقات رزم آوران قهرمانی مردان کشور به میزبانی میاندرود برگزار می شود.


محمد آهنگری درگفتگوبا خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری افزود: این مسابقه روزهای 24 تا 26 اردیبهشت در سالن ورزشی شهرک نکا چوب و با حضور استان های سراسر کشور برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود در ادامه با اشاره اسکان تیم های شرکت کننده در اردوگاه شهدای بادله تصریح کرد: برای میزبانی شایسته این مسابقات تمهیدات لازم دیده شد و از این بابت مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه در برگزاری این مسابقه اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان میاندرود و همچنین هیئت رزم آوران استان و شهرستان تلاش دارند، ابراز داشت: با چند اسپانسر خوب برای تقبل هزینه های مالی این مسابقات وارد مذاکره شدیم تا میزبان شایسته ای برای شهرستان باشیم.

آهنگری در ادامه از فعالیت بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در این میاندرود خبر داد و اذغان داشت: در حال حاضر در این شهرستان 30 هیئت مشغول فعالیت هستند و ورزشکاران زن و مرد میاندرودی را آموزش می دهند.

وی  از اعزام کاروان 30 نفره ورزشکاران دوچرخه سوار میاندرودی به مرقد مطهر امام راحل (ره) خبر داد و خاطر نشان کرد: ورزشکاران دوچرخه سوار میاندرودی هر ساله به مناسبت فرا رسیدن چهاردهم خرداد سالروز رحلت امام راحل (ره) به مرقد مطهر امام خمینی (ره) بهشت زهرا تهران اعزام می شوند./ب

برچسب ها: کشور ، قهرمان ، برگزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.