سرپرستی بیمه سلامت کاشان از ثبت نام حدود 7 هزار نفر در طرح ملی بیمه سلامت همگانی رایگان ایرانیان تاکنون در این حوزه سرپرستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ،از کاشان مسلم آشوری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز این طرح ملی از اول اردیبهشت گفت:تمامی خانواه هایی که زیر پوشش هیچ نوع بیمه ای نیستند می توانند افراد تحت تکفلشان را ثبت نام کنند.
وی تصریح کرد: حق سرانه تمامی افرادی که در طرح بیمه همگانی سلامت ثبت نام می کنند به صورت رایگان و از طریق دولت پرداخت می شود و بیمه شدگان برای صدور دفترچه فقط مبلغ 10 هزار ريال پرداخت می کنند.
به گفته وی، تمامی خانواه های روستایی و شهرهای کمتر از 20هزار نفر جمعیت نیاز به ثبت نام در سامانه ندارند و در صورتی که فاقد هرگونه پوشش بیمه ای هستند فقط با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد درشهرستانهای کاشان ،آران و بیدگل و نطنز و ارائه مدارک مورد نیاز دفترچه بیمه خود را دریافت کنند.
آشوری در پایان اظهارداشت: افراد فاقد پوشش بیمه ای می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا با مراجعه به پایگاه اینترنتیhttp://www.bimesalamat.ir ثبت نام کنند تا پس از تایید ثبت نام توسط سازمان با اطلاع رسانی از طریق پیامک توسط دفاتر پیشخوان طرف قرداد دفترچه آنها صادر شود.


انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.