آيت اله عندليب همداني از مدرسین حوزه علميه قم گفت: هتاكي و بي حرمتي به مراجع تقليد، موجب تضعيف تشيع و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان
؛ آيت اله عندليب همداني در حاشيه جلسه تفسير زيارت جامعه كبيره در همدان به هتاكي شبكه هاي منحط ماهواره اي ( كه برخي از آنان خود را به ظاهر مدافع تشيع مي دانند) نسبت به مراجع معظم تقليد بر تأثير منفي آن در اذهان جوانان شيعه و آحاد جامعه هشدار داده و گفت: اقدام كسانی كه نظام و مرجعيت شيعه را با اسم ورسم هر روز مورد هجوم قرار دهد قابل قبول نيست.
وی افزود: اگر به اين مملكت آسيبي وارد شود بيشترين ضرر را شيعه و پيروان اهل بيت (ع) خواهند خورد و اگر خداي ناكرده در اثر غفلت ما دچار تزلزل شود، بلايي كه برسر عراق ، افغانستان ، سوريه و ... آمده،  صد چندان در اين مملكت خواهد آمد.
این استاد حوزه اظهار کرد: اگر در اين مملكت اتفاقي بيفتد، وهابيت و سلفي ها كه مي بينيد در سوريه چه مي كنند اينجا خواهند بود و بر اثر اختلاف هايي كه بين اقوام و مذاهب مختلف خواهند انداخت، ديگر سنگ روي سنگ بند نمي شود لذا اگر كسي كاري انجام دهد كه نتيجه اش تزلزل اين كشور و نظام باشد گناهي نابخشودني است.
وی ادامه داد: نمي خواهم هرگز توجيه كننده اشتباهات برخي از مسئولين باشم؛ اما اگر اصل نظام دچار تزلزل شود شيعه خسارت خواهد ديد و آنچه  براي ما اساس است حفظ تشيع است.
آيت اله عندليب همداني با اشاره به اینکه متأسفانه برخي شبكه هاي به اصطلاح مدافع تشيع به نام شبكه فدك و اهل بيت، همسو با اهداف دشمن در شبكه هاي وصال و كلمه تمام همت خود را بر كوبيدن علمداران تشيع یعنی رهبر معظم انقلاب و مراجع بزرگوار نجف وقم قرار داده اند، تصریح کرد: برخي ديگر از شبكه هاي به ظاهر مدافع اهل بيت(ع)، در برابر اين هتك حرمت سكوت كرده و ابراز برائت نمي كنند كه اين هم گناه قطعاً نابخشودني است که چرا گردانندگان اين شبكه ها سكوت كرده و مرز خود را با اهانت كنندگان مشخص نمي كنند.
این مسئول یادآور شد: اهانت به مراجع بزرگوار تقليد توسط آن  بي سواد افغاني(اللهياري )و ديگرمزدور انگليسي (یاسر الحبیب ) براي آن است كه سلفي هاي جنايتكار به آرزوي خود كه به زمين افتادن علم تشيع است برسند.
وی تاکید کرد: مردم و جوانان هوشيار باشند، مهم براي ما حفظ قداست تشيع و مراجع معظم و حفظ نظام مقدس و رهبري عظيم الشأن است كه همواره سرافراز بمانند.
برچسب ها: هتاکی ، تقلید ، تضعیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.