مدير کل سازمان تبليغات اسلامي مازندران بر ضرورت ايجاد گفتمان عزم ملي و مديريت جهادي و تلاش همه مديران براي تحقق شعار سال مقام معظم رهبري تاکيد کرد


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری حجت الاسلام شکريان در گردهمايي مديران در مشهد  بر ضرورت ايجاد گفتمان عزم ملي و تلاش همه مديران براي تحقق شعار سال مقام معظم رهبري تاکيد کرد .

وي  افزود : هيات مذهبي نيز در راستاي تحقق بيانات اخير مقام معظم رهبري محتواي برنامه هايشان را بازخواني کرده و محتوا بخشي کنند، هيئات مي توانند بي برنامگي هاي فرهنگي در سطح جامعه را به پرکاري و با تدوين برنامه هاي منظم رونق بيشتر دهند.

شکريان با قرائت بخشي از بيانات مقام معظم رهبري و دغدغه هاي جدي معظم له در حوزه فرهنگ بيان داشت :هرگز نبايد در برابر تهاجم فرهنگي غرب مرعوب و منفعل شد بلکه بايد با تلاش جدي و مستمر با بهره گيري از فرمايشات مقام معظم رهبري که فرمودند ، با کار و ابتکار مي شود در برابر دشمنان ايستاد و موفق شد ، دغدغه هاي رهبر معظم را برطرف کرد.

حجت الاسلام شکريان از مديران دفاتر تبليغات اسلامي شهرستان خواست تا در خصوص توسعه کمي و کيفي اعتکاف با رويکرد شعار سال اقدامات جدي داشته باشند و پس از تلاش در عرصه برپايي مراسم معنوي اعتکاف ، نسبت به فعاليت در حوزه مهدويت در آستانه ولادت امام عصر (عج) اقدامات لازم را انجام دهند .

لازم به ذکر است : اولين گردهمايي مديران ادارات و نمايندگي هاي تبليغات اسلامي مازندران در سال 93 در مشهد مقدس با هدف عهد بستن با امام رضا (ع) مبني بر تلاش براي ايجاد عزم ملي و مديريت جهادي در سال اقتصاد و فرهنگ صورت گرفته است ./ب

برچسب ها: ضرورت ، جهادی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.