نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در دیدار با استاندار استراخان روسیه گفت: ایران خودروی (بابل) مازندران بستر ساز ارتقا صنعت مازندران است.

حجت الاسلام ناصری درگفتگوبا خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری افزود: سایت ایران خودروی (بابل) مازندران در زمینی به مساحت 30 هکتار و با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال جهت مونتاژ خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو ساخت آن آغاز وتکمیل گردید ودر مالکیت گروه صنعتی ایران خودرو قراردارد.

حجت الاسلام ناصری تصریح کرد: شهرستان بابل یکی از مهم ترین مرکز تجاری کشور و معروف به بارفروش بوده و ظرفیت تبادلات تجاری و اقتصادی را داراست.

مینا کوراف رئیس اتاق بازرگانی و صنایع آستراخان روسیه نیز در نشست کارخانه صنعتی ایران خودرو با اشاره به هدف از این بازدیدگفت: هدف از این بازدید ایجاد ارتباط متقابل تجاری و اقتصادی بین دو کشور بوده است./ش

وی بیان داشت: با بازدیدی که از مجموعه ایران خودرو (بابل) مازندران به عمل آمد بسیار امیدواریم که آینده تجاری خوبی بین دو کشور برقرار شده ودرآینده نزدیک کشورما از خریداران این خودروها خواهد بود.

مینا کوراف به ظرفیت های طبیعی کشورخود اشاره کرد و تصریح کرد: کشور آستراخان نیمی از ذخایر جهان را دارا بوده وپنج تریلیون مترمکعب گاز دارد و درآینده نزدیک نیز به صورت گروه های کوچکتر بیزینس تحت عنوان هیئت تجاری جهت انجام تبادلات اقتصادی به ایران سفر خواهیم کرد.

برچسب ها: مازندران ، بستر ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.