"راديو معارف" در برنامه «انديشه‌ها» به بررسي وضعيت عرفان‌هاي نوظهور و كاذب در ايران مي‌پردازد.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملی؛ برنامه «انديشه‌ها» كه به انعكاس ديدگاه‌هاي علوم انساني صاحب نظران حوزه و دانشگاه در همايش‌ها مي پردازد در 3 برنامه وضعيت عرفانهاي نوظهور در ايران را بررسي مي‌كند.

در اين برنامه كه در قالب نشست علمي وضعيت عرفانهاي نوظهور در ايران در موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني رحمت الله عليه توليد شده است، حجت الاسلام و المسلمين جواد محرابي در مورد پديده انفجار معنويت در عصر حاضر، تاخت و تاز معنويت‌هاي نوظهور و كاذب براي فرار از زندگي مادي و سرمايه‌داري ، نقد مستقل جريان‌هاي نوظهور شبه معنوي، تبيين اختلافات عرفان اسلامي با اين نوع معنويت‌ها، ضرورت بازتوليد و نوآوري در ارائه عرفان اسلامي در عصر كنوني، دسته بندي عرفانهاي نوپديد و اهميت پرداختن به آن در ايران به سخنراني خواهد پرداخت.

برنامه «انديشه‌ها» كاري است از گروه معارف و انديشه به سردبير تهيه كنندگي ابوذر رجبي و گويندگي مصطفي اسماعيلي كه روزهاي دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 14:45 از راديو معارف تقديم شنوندگان فرهيخته مي‌شود. علاقمندان به مباحث مطرح شده در اين برنامه مي‌توانند براي دريافت آن به صفحه اختصاصي برنامه «انديشه‌ها» در سايت راديو معارف مراجعه نمايند.


انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، معارف ، اندیشه ، گویندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.