رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ گفت: طی بررسی ها از عملکرد جمعیت هلال احمر ایران شاهد ظرفیت و توانایی بالای این جمعیت در حل مسائل و مشکلات جهانی هستیم.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، پیتر مائورر در حاشیه دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر در جمع خبرنگاران با اشاره به سفرهای سال گذشته خود به ایران برای گسترش همکاری ها گفت: طی چند سال اخبر همکاری های مشترک بین صلیب سرخ جهانی و جمعیت هلال احمر ایران افزایش یافته است و این جمعیت در درگیری های مختلف جهانی به ویژه در سوریه، افغانستان همکاری های بسیاری داشته است.
 
وی با بیان اینکه این جلسه و دیدار بیشتربه منظور افزایش همکاری های مشترک صورت گرفته است اظهار داشت: بررسی ها نشان می دهد که ایران ظرفیت های بالایی دارد که می توان از آن در جهت رفع نیازهای جهانی استفاده کرد و ما همواره آمادگی گسترش همکاری ها در زمینه ها و حوزه های مختلف چون امدادونجات، توانبخشی با ایران داریم.
 
رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در پایان خاطرنشان کرد: هر دو سازمان دارای ظرفیت های بالایی هستند که پس از بررسی های بیشتر و انجام فعالیت های مطالعاتی می توان از توانایی و تجربه ایران به نحو افراد نیازمند برای خدمات بشردوستانه استفاده کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار