دبير هشتمین کنگره ملي مهندسي عمران با بيان اين كه 2070 مقاله به دبيرخانه اين کنگره در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل ارسال شده است؛ گفت:1200 مقاله در طي برگزاري کنگره در دانشگاه ارايه مي شود.

 

دکتر نقی پوردرگفتگوبا خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری افزود : از اين تعداد،400 مقاله به صورت شفاهي و 800 مقاله ديگر در قالب پوستر ارايه مي شود.

وي اضافه كرد: آسيب‌پذيري و مقاوم‌سازي سازه‌ها، روش‌هاي عددي در مهندسي عمران، فن‌آوري‌هاي نوين در مهندسي عمران، مديريت ساخت، مهندسي ژئوتكنيك، مهندسي زلزله و ديناميك سازه‌ها، مهندسي سازه‌هاي هيدروليكي و دريايي، مهندسي و مديريت منابع آب، نقشه‌برداري، ژئودزي و ژئوماتيك، اخلاق در مهندسي عمران، مهندسي معماري و شهرسازي،آموزش مهندسي عمران، سازه‌هاي بتني و فولادي، مديريت بحران و پدافند غيرعامل،مهندسي لرزش، مهندسي راه، حمل و نقل و ترافيك، مهندسي سازه و مكانيك جامدات، مهندسي محيط‌زيست و توسعه پايدار،مواد، مصالح و تكنولوژي بتن از جمله محورهاي اصلي اين کنگره است و همچنين 6 كارگاه آموزشي در طول مدت دو روز در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل برگزار مي شود.

به گفته دکتر نقی پور کنگره ملي مهندسی عمران يكي از مهمترين کنگره هاي مرتبط با بخش صنعتي است كه همواره پويايي جامعه را به دنبال دارد.

ایشان همچنين اعلام كردند: در هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران زمينه برگزاري نمايشگاه جانبي نيز فراهم شده است كه عمدتا از شركت هاي استان مازندران حضور دارند و به تبادل نظر با مهندسان و محققان خواهند پرداخت.

هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران 17 و 18 اردیبهشت ماه جاری به مدت دو روز در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل برگزار می‌گردد./س

برچسب ها: ارسال ، عمران ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.