مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: استان اردبیل قطب تولید نهال و بذر گیاهان دارویی و مرتعی در کشور است که می‌تواند در تقویت این بخش حرکت‌های تحولی را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ اسدالله محسن‌زاده  در نشست هم‌اندیشی با مسئولان جهاد دانشگاهی استان اردبیل اظهار داشت: با هدف گسترش همکاری‌ها‌ی مشترک اولین جلسه هم‌اندیشی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در سال‌جاری برگزار شد که در این جلسه به برخی تعاملات و همفکری‌ها دست پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین وظیفه ما حفاظت از منابع طبیعی است، گفت: اداره کل منابع طبیعی استان توان تولید پنج هزار اصله نهال را دارد و این امر در اولویت کاری این اداره کل است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تولید نهال و بذر گیاهان دارویی و مرتعی را مهمترین زمینه همکاری جهاد دانشگاهی و اداره کل منابع طبیعی استان اعلام کرد و افزود: این دو نهاد می‌توانند در زمینه مطالعه و تأمین بذر گیاهان دارویی و نهاده‌های گیاهان همکاری کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل نیز در به نامگذاری سال‌جاری به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و یادآور شد: با این نامگذاری رسالت جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی خطیرتر شده است.

رامز نصیری صالح با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یکی از نمونه‌های عالی مدیریت جهادی در کشور است، گفت: امسال باید همه ما تلاش کنیم تا منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، تولید ، نهال ، بذر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.