پس از جلب رضایت خانوداه مقتول از قصاص

محمدی: کشتی گیران همواره در کار خیر پیش رو هستند

دارنده چهار مدال جهانی در رشته کشتی آزاد گفت: با وساطت چند کشتی گیر خانواده ای در کوهدشت لرستان از حکم قصاص فرزندشان گذشتند.

غلامرضا محمدی پس از جلب رضایت خانواده مقتول و نجات جان یک انسان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: توسط یکی از دوستان متوجه شدیم چند سال پیش یک مرگ ناخواسته توسط یکی از اهالی شهرستان کوهدشت لرستان صورت گرفته و خانوداه مقتول به دنبال قصاص هستند،به همین منظور تصمیم گرفتیم به همراه چند تن از قهرمانان کشورمان برای جلب رضایت راهی کوهدشت شویم.
 
دارنده دو مدال نقره جهان تصریح کرد: به همراه بابک اسدی،طالب نعمت پور و حمید سوریان نزد خانوداه مقتول رفتیم که خوشبختانه آنها با لطفی که داشتند از حکم قصاص فرزندشان گذشتند،که جا دارد بار دیگر از این خانوداه تشکر ویژه داشته باشم.
 
وی در ادامه با اشاره به این کشتی گیران همواره در کارهای خیر پیش رو هستند عنوان کرد: خدمت به خلق خدا لیاقت بزرگی می خواهد که نصیب هر بنده ای نمی شود،از آنجا که در کشتی پهلوانی حرف اول را می زند ورزشکاران این رشته نیز همیشه و همه جا برای انجام کارهای خیر در صف اول حضور دارند.
 
دارنده دو مدال برنز جهان افزود: حمید سوریان اسطوره کشتی فرنگی و طالب نعمت پور قهرمان جهان درحالی که در اردوی تیم ملی حضور داشتند اما به محض این که احساس کردند وجودشان می تواند مفید باشد با همه وجود برای جلب رضایت خانوداه مقتول راهی لرستان شدند و در واقع همین موضوع نشان از پهلوانی این دو قهرمان ملی کشورمان دارد.
 
وی افزود: باور کنید به هیچ عنوان قصد رسانه ای کردن این موضوع را نداشتیم اما این اتفاق در همان شهرستان کوهدشت دهان به دهان چرخید تا در نهایت نیز رسانه ای شد،در هر صورت انجام کارهای خیر و انسان دوستانه توسط کشتی گیران اقدامی است که همواره وجود داشته و من مطمئن هستم از این به بعد نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: محمدی ، کشتی ، قصاص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار