در ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۲ یک هزار و ۳۱۵ نفر در حوادث رانندگی استان تهران جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، در 11 ماهه سال 1392 یک هزار و 315 نفر در حوادث رانندگی استان تهران جان خود را از دست دادند.

این در حالی‌ است که در مدت مشابه در سال 91 تعداد جانباختگان حوادث رانندگی در استان یک هزار و 435 نفر بوده‌اند که این آمار کاهش 8.4 درصدی را در این حوادث نشان می‌دهد. از مجموع تلفات حوادث رانندگی 11 ماهه سال 92 در این استان یک هزار و 83  نفر مرد و232 نفر زن بودند.

در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت آمده است: بیش‌ترین تلفات حوادث رانندگی با 998 مورد در جاده‌های درون‌ شهری و پس از آن با 305 مورد در مسیرهای برون‌شهری، 8 مورد در جاده‌های‌ روستایی و 4 مورد نامعلوم گزارش شده است.

همچنین در 11 ماهه سال 1392 تعداد 34 هزار و 8 نفر مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 24 هزار و 765 نفر مرد و 9 هزار و 243 نفر زن بوده‌اند.م صدومان ناشی از تصادف در 11 ماهه سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال 91 رشد 1.9 درصدی داشته است.

در بهمن ‌سال قبل نیز 101 نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند که از این تعداد 75 نفر مرد و 26 نفر زن بودند. تعداد مصدومین حوادث رانندگی در این ماه 2 هزار و 686 نفر گزارش شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۲۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا ایراد کار کجاست ؟؟؟
فرهنگ بد . عدم ایمنی جاده ها . عدم ایمنی خودروها . عدم حضور بموقع عوامل نجات
واقعا ایراد چیه ؟؟؟
چرا بعد از گذشت این همه سال هنوز ما این مشکلات رو داریم چرا رفع نمیشن ؟
چرا ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
مسئولش سایپاو ایران خودرو وحامی آنها