سیدحمید کلانتری گفت: رفتار صندوق‌های بیمه‌ای در دریافت و پرداخت‌ها باید به تداوم خدمت‌رسانی منجر شود.

سید حمید کلانتری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص علت ورشکستگی برخی صندوق‌های بیمه‌ای در کشور گفت: صندوق‌های بیمه‌ای باید رفتاری بیمه‌ای داشته باشند به این معنا که به گونه‌ای دریافت و پرداخت صورت گیرد که در میانه راه با مشکل مواجه شدند و تداوم در خدمت‌رسانی داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: البته برخی تحمیل‌های قانونی و مدیریتی که به بیمه‌ها وارد می‌شود آن‌ها را از کارآیی لازم می‌اندازد که این امر مثلا در صندوق بازنشستگی و صندوق تامین اجتماعی دیده شده است.

کلانتری در ادامه اظهار داشت: با برداشته شدن سقف سنی و افزایش میزان حمایت دولت در پرداخت با تامین ما به تفاوت محاسبه جدیدی به منظور دارایی‌های موجود در صندوق صورت گرفته است.
 
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خاطرنشان کرد: آورده روستاییان،‌ پرداخت‌های دولت و ارزش افزوده حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها منابع اصلی درآمد این صندوق محسوب می‌شوند که البته نسبت‌های موجود از منابع به صورت مداوم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا میزان دارایی از محل افزوده بیش از منابع حاصل از آورده‌ها باشد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.