براساس برنامه‌ی زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی سال 93 منحصرا از طریق شبکه‌ی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور از روز یکشنبه چهارم خرداد ماه 1393 آغاز و در روز شنبه دهم خرداد ماه 93 پایان می‌ذپرد.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس برنامه‌ی زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی سال 93 منحصرا از طریق شبکه‌ی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور از روز یکشنبه چهارم خرداد ماه 1393 آغاز و در روز شنبه دهم خرداد ماه 93 پایان می‌ذپرد.

وی گفت: لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در این آزمون که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج در اطلاعیه‌ی این سازمان که از فردا دوشنبه 15 اردیبهشت ماه 93 بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد و در نشریه‌ی سنجش نیز منتشر می‌گردد می‌توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

توکلی تصریح کرد: این آزمون در روز جمعه 24 مرداد ماه 93 برگزار خواهد شد لذا داوطلبان لازم است از روز سه شنبه 21 خرداد ماه 93 لغایت روز پنجشنبه 23 مرداد 93 با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه‌ی پرسی کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.

وی افزود: براساس ضوابط در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی سال 93 از تعداد 41  کد رشته‌ی امتحانی به شرح جدول مندرج در اطلاعیه‌ای که فردا منتشر می‌شود پذیرش در 25 رشته‌ی امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در 16 رشته‌ی امتحانی دیگر بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) صورت خواهد پذیرفت.

بدیهی است داوطلبان متقاضی هریک از رشته‌های امتحانی اعم از رشته‌های پذیرش با آزمون و یا پذیرش بدون آزمون لازم است در زمان مقرر ثبت نام نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار