رابطه پنهانی زن تنها با مرد شیشه‌ای خیلی زود رنگ خون گرفت و قاتل در يك قدمي چوبه دار با رضايت اولياي دم نجات پيدا كرد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، هفتم مهرماه سال 90 با تماس تلفنی مرد 24ساله‌ای به نام پیام، گروهي از مأموران کلانتری 139 مرزداران به خانه‌ای در طبقه پنجم یکی از محله‌های این منطقه اعزام شدند و پس از بازکردن در با جسد زن جوانی روبه‌رو شدند که با صورت کبود و پر از خون در گوشه‌ای از خانه افتاده بود.
 
پیام که با رسیدن مأموران در گوشه‌ای نشسته بود، بدون هیچ مقاومتی به کشتن دختر جوان اعتراف کرد و گفت که به خاطر شک به ساناز با وی درگیر شده و با ضربه‌های هولناک ساناز را به کام مرگ فرو برده بود.
 
با توجه به اعتراف پسر شیشه‌ای، ماجرای این جنایت از سوی بازپرس‌ روشن از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران تحت رسیدگی قرار گرفت و مرد جوان وقتی برای بازجویی برابر بازپرس ایستاد، گفت که از سه ماه پیش با این زن تنها در پمپ بنزین آشنا شده و خیلی زود با وی صمیمی شده‌ است.
 
پیام در توجیه این جنایت سیاه گفت: چند وقتی بود که متوجه رابطه تلفنی ساناز با یکی از پسرخاله‌هایم شده بودم و حتی روز حادثه توانستم شماره و پیامک‌های پسرخاله‌ام را در گوشی وی پیدا کنم. خیلی از دست ساناز عصبی بودم و با توجه به مصرف شیشه هیچ کنترلی روی رفتار خودم نداشتم. تصمیم گرفتم دوستم را تنبیه کنم و به همین خاطر بود که در یک لحظه با مشت و لگد به جانش افتادم.
 
مرد شیشه‌ای در ادامه گفت: ساناز بی‌حال روی زمین افتاده بود و من که فکر می‌کردم فیلم بازی می‌کند، بدون این که کمکش کنم و به خاطر خستگی زیاد به اتاق رفتم و خوابیدم. وقتی که بیدار شدم متوجه حال وخیم ساناز شدم و خیلی زود با اورژانس تماس گرفتم. نیروهای اورژانس وقتی به اینجا آمدند، گفتند که کار از کار گذشته و وی دیگر زنده نیست به همین خاطر خودم با پلیس تماس گرفتم و آنها را در جریان این ماجرا گذاشتم.
 
با اعتراف پیام به این جنایت شیشه‌ای و باتوجه به درخواست خانواده ساناز، بازپرس روشن با صدور کیفرخواست مبنی بر مباشرت در قتل، پرونده را برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال کرد. بنا به این گزارش، پیام روز 19 اسفندماه سال 91 پیش روی 5 قاضی جنایی از شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عزیز محمدی قرار گرفته و به دفاع از خود پرداخت.
 
پس از اين جلسه پسر جوان به قصاص محكوم شد كه حكم مجازاتش در ديوان عالي كشور تائيد شد.
 
در حالي كه شمارش معكوس براي اجراي حكم آغاز شده بود، اولياي دم رضايت خود را اعلام كردند.
 
با رضايت اولياي دم پسر جوان صبح امروز از جنبه عمومي جرم پاي ميز محاكمه قرار گرفت.متهم در اين جلسه با قبول اتهامش گفت: سه سال است در زندان هستم و از كار خود پشيمانم. خانواده ام براي كسب رضايت تمام زندگي خود را فروختند و از قضات دادگاه تقاضاي بخشش دارم.
 
پس از اين جلسه قضات دادگاه پسر جوان را به سه سال زندان محكوم كردند كه او به زودي آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار