پلیس رژیم صهیونیستی یکشنبه اعلام کرد حدود 100 تن از ساکنان شهرک صهیونیستی ییتزار در کرانه باختری اشغالی به نیروهای پلیس این رژیم حمله کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس رژیم صهیونیستی یکشنبه اعلام کرد حدود 100 تن از ساکنان  شهرک صهیونیستی ییتزار در کرانه باختری اشغالی به نیروهای پلیس این رژیم حمله کردند.

نیروهای پلیس در حال تحقیق درخصوص عاملان احتمالی تعرضات علیه فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی بودند.  حملات شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان و اعراب ساکن در اراضی اشغالی سال 48  در حال افزایش است .

لوبا سامری سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نیروهای ما مورد حمله حدود 100 شهرک نشین قرار گرفتند که برخی از آنان به سوی نیروهای امنیتی سنگ پرتاب کردند.
این منبع افزود: پلیس برای بازرسی خانه یک زوج مظنون به نوشتن شعارهای توهین آمیز روی دیوارهای یک مسجد در فریدیس در شمال اسرائیل وارد عمل شده بودند و این زوج را بازداشت کردند.

 از یک هفته پیش، آزار و اذیت شهرک نشینان و صهیونیستیان افراطی (که با عنوان بهایی که باید پرداخت شود، فعالیت می‌کنند) علیه فلسطینیان یا اعراب ساکن در اراضی اشغالی سال 48 افزایش یافته است .

 این سخنگو یک روز پس از تخریب یک مزرعه در جنوب اسرائیل در بخش کرانه باختری گفت شعارهایی مانند "بهایی که باید پرداخت شود" یکشنبه بر روی ساختمان هایی در شمال غربی بیت المقدس مشاهده شده است.

وزارت امور خارجه آمریکا چهارشنبه در گزارش سالانه خود در خصوص تروریسم از اینکه اقدامات افراط گرایانه اسرائیلی‌ها به ویژه شهرک نشینان در کرانه باختری اشغالی علیه فلسطینیان اکثرا به پیگردهای قضایی منجر نشده است ، ابراز تاسف کرد.

پلیس اسرائیل یکشنبه از برگزاری نشستی فوری به منظور گفتگو درباره راه های متوقف کردن این موج از خشونت‌ها علیه فلسطینیان خبرداد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار