منصور اعتصامی بااشاره به سبد کالای مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: در این بسته‌های فرهنگی حداقل امکانات حوزه وزارت ارشاد را در نظر گرفته‌ایم تا در اختیار مستمری بگیران قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، منصور اعتصامی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در همایش تکریم کارفرمایان نمونه گفت: شناسایی کارفرمایان کارآفرین توسط شعب و ادارات کل تامین اجتماعی سراسر کشور انجام شد که برای شناسایی کارفرمایان کارآفرین معیارهای مشخصی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این همایش در کل استان‌ها از 181 کارفرمای تولیدی، 10کارفرمای خدماتی و 8 کارفرمای بازرگانی که 90 کارفرمای مرد و 9کارفرمای زن مورد تکریم قرار می‌گیرند.

اعتصامی اظهار داشت: یکی از وظایف فرهنگی ما برنامه‌های راهبردی و ساختار معاونت فرهنگی است که باید چه ضرورت‌هایی را در نظر قرار دهیم. تدوین برنامه‌های راهبردی معاونت فرهنگی و اجتماعی با تعامل دیگر بخش‌های سازمان اتفاق خواهد افتاد و متناسب با امکانات در پیش رو تا 5سال آینده برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

اعتصامی در خصوص سبد کالایی که در اختیار مستمری بگیران این سازمان قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: در این بسته‌های فرهنگی حداقل امکانات حوزه وزارت ارشاد را در نظر گرفته‌ایم تا در اختیار مستمری بگیران قرار دهیم و آنها نیز با تخفیف ویژه‌ای بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: اولویت برگزاری این همایش توسعه حفظ سرمایه‌های انسانی است ما شخصیت کارگر را یک شخصیت تولیدی بر فرهنگی می‌دانیم و کارفرمایان و کارگران باید در مقابل یکدیگر به وظایف قانونی خود عمل کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: همایش تکریم از کارفرمایان کارآفرین نمونه 21 اردیبهشت ماه سال 93 برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار