دو مرد که با همکاری یکدیگر اقدام به جعل اسکناس می کردند،‌توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 10و 30دقیقه روز گذشته اکیپ گشت انتظامی کلانتری 131 شهرری در حال گشت در آدرس شهرری جاده قم بودند که به راننده و سرنشین یکدستگاه خودروی پراید مشکی رنگ مشکوک شده و در صدد متوقف نمودن خودرو برآمدند.
 
ماموران پس از متوقف کردن خودرو، ابتدا سرنشین از خودرو پیاده و خود را تسلیم ماموران کرد در همین حین ناگهان راننده پا به فرار گذاشته و از صحنه گریخت که با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز ماموران آغاز و در نهایت ماموران موفق شدند پس از نیم ساعت تعقیب و گریز پلیسی خودرو را در محله سیزده آبان با شلیک چند تیر به سمت لاستیک های خودرو متوقف کنند.
 
درحالیکه خودرو در یکی از کوچه ها مقابل منزلی متوقف شده بود راننده ‏خودرو پس از پیاده شدن سریعا وارد منزلی شده و متواری گردیده و در بازرسی خودرو یازده میلیون و چهارصد هزار ‏تومان تراول تقلبی همراه با 2قبضه چاقو و 2عدد گوشی موبایل کشف گردید.
 
در ادامه از سرنشین بازداشت شده که شاهرخ نام داشت تحقیق به عمل آمد که بیان داشت راننده ‏فردی است به هویت "خشایار" که ساکن همان منزل وارد شده می‌باشد که در ادامه خودرو ‏مذکور با هماهنگی به پارکینگ منتقل گردید و ماموران مراتب را به مقام قضایی منعکس و دستور ورود به منزل و بازداشت متهم را دریافت کردند.
 
رئیس کلانتری 131شهرری رییس سرهنگ علیرضا حیدری درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: ماموران ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل متهم شده و وی را دستکیر کردند.گفتنی است در این خصوص پرونده ایی تشکیل و متهمان جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه نهم پلیس آکاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار