مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: ارگان‌های دولتی و نظامی 60 میلیارد تومان به این شرکت بدهکار هستند که با پرداخت این بدهی‌ها روند اجرای پروژه‌های استان سرعت بیشتری می‌گیرد.

محمد پرورش، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران مبنی بر بدهی‌های ارگان‌های دولتی بابت قبوض آب گفت: تاکنون 60 میلیارد تومان بدهی ارگان‌های اداری، نظامی و انتظامی به این سازمان برآورد شده است.
 
وی در ادامه گفت: امیدوار هستیم که با دریافت این بدهی‌‌ها انجام پروژه‌های این سازمان سرعت بیشتری پیدا کند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه برای گذر از تابستان 93 باید مدیریت مصرف را در رأس امور قرار دهیم افزود: برنامه‌ریزی‌های زیادی در خصوص انشعابات پرمصرف صورت گرفته است.
 
وی تصریح کرد: تاکنون به مشترکان پرمصرف در دو مرحله اخطار داده‌ایم و برای قطع آب این مشترکان به دنبال دریافت مجوز دولتی هستیم.
 
پرورش در ادامه گفت: 91 درصد مشترکین این سازمان مسکونی هستند و گذر از تابستان 93  بدون همکاری این مشترکین کار سختی خواهد بود.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلات استان تهران اظهار داشت: سناریوی مدیریت فشار در اولویت‌های این سازمان قرار ندارد و بیشتر به دنبال فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف هستیم.
 
وی با بیان اینکه نیازمندیم که 70 میلیون مترمکعب کمبود آب داریم که 20 میلیون مترمکعب این میزان از طریق حفاری چاه‌های جدید به دست خواهد آمد و این بدان معنی است که مردم باید 50 میلیون مترمکعب آب صرفه‌جویی داشته باشند تا 70 میلیون مترمکعب کمبود آب جبران شود، پرورش همچنین از انتفال آب از ماملو تا اول تیر سال جاری خبر داد.
 
وی تصریح کرد: در صورتی که مردم در تابستان مشارکت جدی نداشته باشند افت فشار اتفاق خواهد افتاد.
 
وی در پایان تأکید کرد: وضعیت مخازن سدهای استان تهران کاهش 30 درصدی نسبته به سال گذشته را نشان می‌دهد و همچنین میزان بارندگی‌ها نسبت به سال گذشته 20 درصد و نسبت به درازمدت 30 درصد کاهش را نشان می‌دهد و این امر اهمیت مدیریت مصرف را بیش از پیش مهم جلوه می‌دهد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بدهی ، مشترکان ، افت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار