یک کارشناس مسائل بین‌الملل و آمریکا گفت: یکی از نکات منفی توافق نامه این است که در آن آمده ایران باید به قطع نامه‌های سازمان ملل بپردازد در حالی که پیش از این کشورمان معتقد بود قطعنامه‌های سازمان ملل غیرقانونی و ضد ایرانی است و در نهایت توافق نامه ژنو صحه بر مقبولیت تمام قطع نامه‌های ضد ایرانی گذاشت.

"فواد ایزدی" در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به توافق نامه ژنو گفت: توافق نامه ژنو سه نکته منفی و چهار نکته مثبت دارد و من این موضوع که توافق نامه یک پیروزی بزرگ برای یک شکست محض است را قبول ندارم.
 
وی ادامه داد: یکی از نکات منفی توافق نامه این است که در آن آمده ایران باید به قطع نامه‌های سازمان ملل بپردازد در حالی که پیش از این کشورمان معتقد بود قطع نامه‌های سازمان ملل غیرقانونی و ضد ایرانی  است و در نهایت توافق نامه ژنو صحه بر مقبولیت تمام قطع نامه‌های ضد ایرانی گذاشت.
 
این کارشناس مسائل بین‌الملل و آمریکا در پایان خاطر نشان کرد: اگر طرف غربی به مسائل موشکی ما می‌پردازد به این دلیل است که در قطع نامه سازمان ملل به آن پرداخته شده و توافق نامه ژنو ما را موظف به پذیرفتن آن می‌کند که این یکی از نکات منفی این توافق نامه است.
انتهای پیام
برچسب ها: توافق ، ژنو ، باشگاه ، موشک ، مسائل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار