دبير کنفرانس بين‌المللي آلومينيوم از برگزاري سومين کنفرانس‌ بين‌المللي آلومينيوم ايران (iiac 2014) در روزهاي چهارم و پنجم خرداد ماه سال جاري در هتل المپيک تهران خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا؛ منصور سلطانيه با اعلام اين خبر، افزود: کنفرانس ياد شده با اهداف علمي و صنعتي برگزار مي‌شود و به درخواست ايميدرو، مرکز تحقيقات آلومينيوم دانشگاه علم و صنعت به عنوان دبيرخانه مرکزي کنفرانس انتخاب شده است.

به گفته سلطانيه؛ در حاشيه اين کنفرانس‌ بين‌المللي ؛«نمايشگاه آلومينيوم» نيز با حدود 50 غرفه برپا خواهد شد كه از اين تعداد شركت كننده 13 شرکت خارجي از هشت کشور چين، اسپانيا، ايتاليا، فرانسه، ‌آلمان، هند، ترکيه و انگلستان حضور خواهند يافت.

وي در ادامه در خصوص موضوعات مطروحه در اين كنفرانس گفت: جذب سرمايه‌گذاران خارجي براي راه‌اندازي صنعت آلومينيوم در ايران؛پيشرفتهاي رخ داده در توليد و کاربردهاي صنعت آلومينيوم، تکنولوژي توليد آلومينيوم اوليه، مواد اوليه، ريخته‌گري و انجماد، خواص مکانيکي، بازيافت و محيط زيست، جوشکاري،‌ متالورژي پودر و نانوتکنولوژي، مواد ترکيبي، مواد نسوز، عمليات سطحي و خردگي، شبيه‌سازي و اتوماسيون در صنعت آلومينيوم و استفاده بهينه از انرژي در صنعت آلومينيوم است.

دبير کنفرانس بين‌المللي آلومينيوم در پايان يادآور شد: دوره‌هاي اول و دوم کنفرانس بين‌المللي آلومينيوم ايران در سالهاي 2009 در تهران و 2012 در اراک برگزار شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار