نمایشگاه ده سال تلاش خادمان بازسازی عتبات عالیات با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در محل خانه ملت گشایش یافت.

به گزارش    خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: مشارکت ایرانیان در بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه امر غریبی نیست و انتظار است که ایرانیان همچون گذشته در این امر ثابت قدم بمانند.

دکتر لاریجانی با بیان اینکه طرح های توسعه ای حرم های مطهر نجف، کربلا ، کاظمین و سامرا کارهای بزرگ و دراز مدتی است اظهار داشت: همت بلند ایرانیان و هنرمندان ایرانی در بازسازی عتبات عالیات و تلاش دست اندرکاران بازسازی ستودنی است.

وی گفت: ماحصل زحمات این عزیزان و آثار ارزشمند آن ها برای مردم ایران باقیات الصالحات خواهد بود.

همچنین در این مراسم حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، ضمن تشریح اقدامات ستاد اظهار داشت: همه آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه و اقدامات انجام شده در عتبات نمادی بارز از محبت و ارادت ایرانیان به ویژه هنرمندان ایران اسلامی به ائمه معصوم علیهم السلام می باشد.

لازم به ذکر است نمایشگاه دستاوردهای ستاد بازسازی عتبات عالیات از امروز تا چهارشنبه در خانه ملت میزبان نمایندگان و بازدیدکنندگان می باشد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: افتتاح ، ستاد ، عتبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار