فرماندار کلاردشت بر ضرورت تعامل اعضای شورا و مسئولان برای تحقق شعال امسال تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،معصومی در همایش شوراهای اسلامی کلاردشت درباره اهمیت جایگاه شورا گفت:شوراهای شهری و روستایی در منطقه‌ای خدمت می‌کنند که موهبت الهی در آن مشهود است و به همین دلیل شاهد حضور گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری در این منطقه زیبا هستیم.

وی با بیان اینکه در تعدادی از روستاهای منطقه کارهای خوبی صورت گرفته که قابل تقدیر است،افزود:مسئولیت امور در این روستاها بر عهده کسانی که است که به خوبی آن را انجام داده‌اند.

این مسئول تصریح کرد:در سالی که از سوی مقام معظم رهبری ‌سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته است، دست‌اندرکاران و مسئولان شهرداری و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر بتوانند با تقویت و اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب و اختصاص بودجه‌ کافی، در راستای فرهنگ‌سازی و انجام امور فرهنگی به‌ویژه فعالیت‌های فرهنگی ویژه‌ جوانان و نوجوانان، گام‌های مؤثر و بلندی بردارند.

فرماندار کلاردشت با اشاره به همکاری متقابل شوراها و مدیران اجرایی گفت:برای پیشبرد کار و رسیدگی به خواسته مردم،تعامل مدیران اجرایی و شوراهای اسلامی ضروری است.

وی با اعلام اینکه نباید به خواسته‌های قانونی شورا بی‌تفاوت باشیم، تصریح کرد: با تعامل دو جانبه به خوبی می‌توان کارهای بزرگی در منطقه انجام داد.

عضو شورای اسلامی شهر کلاردشت نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه شورا گفت:ازدیدگاه قرآن شورا به معنای مشورت وکار جمعی است وقانون اساسی نیزبه مشارکت مردم در سرنوشت خود تاکید دارد.

شریفیان با انتقاد ازنمایندگان دوره‌های گذشته مجلس ودیگر نهادهای اجرایی گفت:شوراهای اسلامی کلاردشت در انجام وظیفه خود در قبال مردم کارنامه مثبت و قابل قبولی ارائه داده است.

وحید مسلمی عضو دیگر شورای اسلامی شهر کلاردشت نیز با اشاره به سخنان امام راحل درباره شوراها بیان داشت: امام خمینی(ره) شوراهای اسلامی را حلقه اتصال بین دولت و مردم می‌دانستند.

مسلمی گفت:مردم در قبال انتخاب ما خواسته‌ای از ما دارند و وظیفه ما نیز این استکه بهترین‌ها را برای منطقه فراهم کنیم.

انتهای ‌پیام/

برچسب ها: تعامل ، شورا ، شعار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.