مسوول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام از اجرای یک هزار و 680 طرح در سال جدید با همکاری و نظارت بسیج سازندگی سپاه استان ایلام خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ سرهنگ نصرت الله برزویی با اعلام این خبر گفت:  بسیج سازندگی استان سال گذشته نیز 442 طرح را در سراسر استان اجرا کرد.
وی افزود: استان ایلام پارسال از نظر اجرای طرح های با توجیه اقتصادی و برگرفته از اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر انقلاب اسلامی مقام نخست کشور را کسب کرد.
بگفته برزویی طرح های اجرا شده از سوی بسیج سازندگی استان بر مبنای اقتصاد مقاومتی ، محرومیت زدایی ، افزایش تولید و بهره وری و در بخش های کشاورزی، دامداری و شیلات در مناطق محروم و دورافتاده ایجاد شده اند.
وی  افزود:  بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام برای اشتغال زایی و رفع محرومیت اقدام به ایجاد کارگاه های زود بازده با طرح های توجیهی و کوچک در زمینه پرورش ماهیان سرد و گرم آبی ، مرغداری ، زنبورداری ، تولید عسل، قارچ و تخم مرغ کرده است.
مسوول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام اضافه کرد: 110 طرح پرورش قارچ ، 11 طرح پرورش ماهی سرد و گرم آبی ، 17 طرح تولید و پرورش زنبور عسل ، 12 مزرعه پرورش بوقلمون با ظرفیت یک هزار قطعه،و... در سال گذشته با همت بسیج سازندگی استان عملیاتی شد.
بروزیی یادآورشد : 60 طرح در زمینه پرورش ماهیان سرد و گرم آبی در استخر های دو منظوره کشاورزی و پرورشی ماهی در سال جاری در دست اقدام است.
وی خاطرنشان کرد : از سال 92 تا کنون 53 طرح عمرانی با همکاری گروه های جهادی استان شامل ساخت - مرمت و تکمیل مساجد ، زمین ورزشی ، خانه عالم، خانه محروم ... اجرا یا در حال اجرا است.
وی از اعزام 61 گروه جهادی به مناطق محروم استان در سال گذشته برای اجرای طرح های عمرانی خبر داد.
مسوول بسیج سازندگی سپاه امیر المومنین (ع) ایلام اعلام کرد : هشت منزل مسکونی با همکاری کمیته امداد استان احداث شد.
وی تاکید کرد : تمام برنامه های بسیج سازندگی استان ایلام متناسب با نیاز استان و به صورت پایش شده این طرح ها را اجرا می کند و در صدد افزایش ظرفیت های استان هسیتم.
از 13 تا 17 اردیبهشت ماه هفته بسیج سازندگی نامگذاری شده است.
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.