مستند "جعفر آقا آکتور سینما " از مجموعه " یک زندگی " دوشنبه ، 15 اردیبهشت ماه ، ساعت 17 از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه مستند؛ "جعفرآقا آکتور سینما" حکایت زندگی مردی است در کاشان که می‌خواسته آکتور سینما باشد اما عاشق سینما می‌شود نه آکتور آن. جعفر آقای عاشق سینما سر قرار می‌رود اما معشوقه نمی‌‌آید فقط می‌ماند خاطراتی که آویز دیوار شده‌اند و او با عکس‌ها و یادشان روزگار می‌گذراند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:کارگردان و طراح: رضا عباسی ، تصویربردار: حسن اصلانی، تهیه کننده: محمد جواد ظهیری،مدیرتولید و برنامه ریزی: پیام احمدی نیا/ دستیار کارگردان و عکاس: سیاوش درخشی، طراح و کارگردان: رضا عباسی، دستیار تصویر: محمد خمیس آبادی و...

گفتنی است: سری دوم « یک زندگی » در شبکه مستند سیما تولید شده است. هر قسمت از این مجموعه اجتماعی همچون سری اول آن موضوع واحدی دارد و توسط گروه‌های مختلف ساخته می‌شود اما در نهایت همه آنها تحت مجموعه «یک زندگی» به مضمون واحدی می‌پردازند که سرگذشت و زندگی یک انسان خاص است این انسان به دلایل مختلف زندگی‌اش کمی با دیگران متفاوت است و نوع زندگی اش او را شاخص کرده است.

جواد ظهیری، تهیه‌کننده این مجموعه پس از موفقیت دو مستند از مجموعه «یک زندگی» به نام‌های «خانه‌ای در مه» و «اگر عزت به قهوه خانه نیاید» در جشنواره جام‌جم به سراغ ساخت سری دوم این مجموعه رفته است.


انتهای پیام/

برچسب ها: سینما ، عکس ، عاشق ، سیاوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار