رئیس فدراسیون هندبال از حضور هندبالیست‌های ایران در مسابقات مختلف بین‌المللی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج جلال کوزه‌گری  در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران به برنامه‌های فدراسیون هندبال در سال جدید اشاره و گفت: حضور در مسابقات اینچئون کره برای دفاع از مقام دومی اولین رویدادی است که برای رده بزرگسال بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: بعد از مسابقات اینجئون کره فرصت خوبی داریم که خود را برای مسابقات جهانی بهمن‌ماه آماده کنیم. رئیس فدراسیون هندبال گفت: میزبانی مسابقات آسیایی جوانان در 12 مهرماه در تبریز را داریم و همچنین تیم نوجوانان هندبال کشور به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند. ‌
کوزه‌گری افزود: تیم بانوان زیر 19 سال در 24 اردیبهشت امسال برای شرکت در مسابقات پنچ‌جانبه که از سوی فدراسیون جهانی و آسیایی تدارک دیده شده و تیم ما را دعوت کردند ، تیم بانوان هم آماده حضور در این مسابقات است.
رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به حضور تیم بانوان در مسابقات آسیایی گفت: تیم بزرگسال هندبال بانوان در آذر‌ماه امسال به مسابقات زنان آسیایی اعزام می‌‌شود.
 وی در خصوص مربی تیم ملی هندبال گفت: ماجیک مربی اسلونی که قبلا هم با این مربی همکاری داشتیم به عنوان مربی وارد ایران شده و این مربی در مسابقات آسیایی گوانگجو مقام دوم را به دست آورده و برای انتخاب بازیکن برای تیم ملی بازی‌های لیگ را می‌بیند. کوزه‌گری با اشاره به اردوی تیم ملی عنوان کرد: از 11 خرداد اردوی تیم ملی با مربی‌گری ماجیک برگزار می‌شود که امیدوارم با آمادگی کامل در مسابقات حضور پیدا کنند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.