رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی کرمانشاه گفت : در این طرح فقط 10 درصد هزینه های بستری و درمان از بیماران اخذ می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

از نیمه دوم اردیبهشت ماه اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور آغاز می شود و این طرح می تواند موجب نجات سیستم سلامت شود.

دکتر نیکبخت با اعلام این مطلب گفت : در این طرح که در راستای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اینکه خانواده ها غیر از رنج بیماری ، دغدغه دیگری نداشته باشند ، به اجرا در می آید و در آن بیشترین کمک به مردم و بیماران می شود.

دکتر محمدرضا نیکبخت که در نشست مسئولان IT حراست دانشگاه های علوم پزشکی کشور سخن می گفت افزود : در این طرح فقط 10 درصد هزینه های بستری و درمان از بیماران اخذ می گردد و باقیمانده هزینه ها توسط بیمه ها و وزارت بهداشت پرداخت می شود.

دکتر نیکبخت افزود : اجرای صحیح این طرح نیاز به همکاری همه نهادها و سازمان ها و نیز خود مردم دارد و همه باید در این راستا کمک کنند کما اینکه یکی از مسائل مد نظر ریاست  جمهوری همین امر بوده وتوان اعضای دولت بر اجرای آن بسیج شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات زیاد هزینه های درمانی برای بسیاری از خانواده ها وجود داشته و باغث رنج و آزار آنان می شود و عملا غیر قابل پرداخت می باشد اجرای این طرح را موجب نجات خانواده ها دانست و گفت : این طرح می تواند تبدیل به یک خدمت بسیار ارزشمند به مردم گردد.

دکتر نیکبخت همچنین آمادگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای اجرای این طرح اعلام نمود و گفت : با تمام توان تلاش می کنیم تا این طرح در استان به طور کامل به اجرا در آید.
برچسب ها: کرمانشاه ، طرح ، تحول ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.