معاون اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از حجم تراکنش‌های مالی نمایشگاه به میزان 11 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران حاضر در محل برگزاری نمایشگاه تهران؛ "محمد اللهیاری" معاون اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در واکنش به دریافت نکردن بن کارت‌ها از سوی برخی از ناشران و غرفه داران در نمایشگاه کتاب تهران گفت: همه موظف به دریافت بن کتاب به صورت کاغذی و یا الکترونیکی هستند، طوری‌که حتی بن‌های متعلق به سال‌های گذشته نیز باید توسط ناشران پذیرفته شود؛ چرا که با بانک عامل هماهنگی شده‌است. در صورت قبول نکردن بن این مسئله به کمیته‌ی ناشران داخلی برای رسیدگی ارجاع می‌شود.

وی در خصوص فروش کتاب‌های نمایشگاه کتاب تهران نیز، عنوان کرد: سهم فروش در نمایشگاه کتاب متمرکز نیست چرا که هر ناشر برای خود یک سامانه‌ی فروش دارد و حتی برخی از ناشران نیز به صورت دستی آمار خود را تهیه کرده‌اند.

"اللهیاری" در خصوص میزان فروش کتاب در 3 روز گذشته نیز اظهار داشت:‌ تنها خرید کتاب‌ها از طریق بانک عامل قابل کنترل است، که این فروش یک چهارم یا یک پنجم نمایشگاه است.  

روز گذشته 151هزار و 761 تراکنش داشته‌ایم که مبلغ کل تراکنش‌های موفق 93 میلیارد و 123 میلیون و 624 هزار و 878 ریال بوده‌است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار