ظاهر هر کس در محیط کار یکی از با اهمیت‌ترین مواردی است که همه باید به آن توجه کنند و استاندارد‌های لازم را در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ مطالعات روانشناسی نشان می‌دهد هنگامی فرد برای دیگران اهمیت پیدا می‌کند که در مرحله اول برای خودش ارزش قائل باشد و به آراستگی خود اهمیت دهد. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند ظاهر کارمندان با وضعیت کار آن‌ها بسیار مطابقت دارد و ظاهر هر کس نقش زیادی در خلق و خوی آن‌ها و کاهش فشارهای عصبی دارد. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند، کارمندان خانم و کارمندان آقا باید بدانند لباس‌های محیط کاری آن‌ها باید با انواع لباس‌های دیگرشان متفاوت باشد و پوشیدن لباس‌های با فرم ظاهری دوستانه و غیرداری باعث ایجاد احساسی ناخوشایند در دیگران می‌شود. 

گفتنی است، استحمام روزانه و تمیزی لباس‌ها و بوی خوش و موهایی آراسته و مرتب از نکات ضروری و با اهمیتی است که تمام افراد در محیط کاری‌شان باید رعایت کنند. 

نتایج مطالعات نشان می‌دهند پوشیدن لباس‌ها با رنگ‌های هماهنگ به مراتب حائز اهمیت‌تر است و باعث کاهش استرس‌ها و نگرانی‌ها می‌شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.