مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: حضور موریانه‌وار سران فتنه در جامعه دانشگاهی محکوم است/قوه قضاییه ورود کند ، سفر معاون وزیر خارجه کوبا در ماه ژوئن به ایران/ حمایت کوبا از فعالیت هسته‌ای ایران ، آیا اجرای اصل "44" قانون اساسی اقتصاد کشور را شکوفا می‌کند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

آیا اجرای اصل "44" قانون اساسی اقتصاد کشور را شکوفا می‌کند؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/13/2224963_377.jpg

 اصل ۴۴ قانون اساسی با بهره‌گیری از تجربیات خصوصی‌سازی در نظر دارد، زمینه‌ رشد اقتصادی توام با عدالت، کارایی، رقابت و آزادی فعالیت در اقتصاد را فراهم آورد، اما عدم اجرای صحیح این اصل همچنان مشکلات زیادی بر دوش کشور گذاشته به طوری که بار آن بر اقتصاد سنگینی می‌کند.

سفر معاون وزیر خارجه کوبا در ماه ژوئن به ایران/ حمایت کوبا از فعالیت هسته‌ای ایران
 سفیر کوبا گفت: در پاسخ به چهار سفری که مقامات ایرانی به کوبا انجام داد‌ه‌اند برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا مقاماتی از کوبا به ایران سفر کنند که بر این اساس در نیمه دوم ماه ژوئن (خرداد و تیر) معاون وزیر خارجه کوبا آقای مارسلینو مدینا گونزالس به ایران سفر خواهند کرد.

معلم پالایشگر روح است/ یکی از عوامل موفقیت جامعه، توجه به جوانان است
 آیت‌الله علوی گرگانی، مسئولیت معلم را در تربيت دانش آموزان خطیر دانست و گفت: معلم، با پالایش روح شاگردان خود، جهل را از بين مي‌برد.

اصلاح قانون پولی و بانکی کشور در کمیسیون اقتصادی
 سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه سیاست‌های پولی و بانکی کشور کارآمدی مطلوب را ندارند، گفت: بازنگری سیاست‌های نظام بانکی در راستای حمایت بیشتراز بخش تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی در دستور کار این کمیسیون قرار می‌گیرد.

حضور موریانه‌وار سران فتنه در جامعه دانشگاهی محکوم است/قوه قضاییه ورود کند

 بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: دانشگاه جای فتنه گران نیست و اگر بار دیگر شاهد حضور سران فتنه و اعوان و انصارشان در دانشگاه باشیم دانشجویان انقلابی جوابی سخت به خائنین به آرمان های امام (ره) و ملت خواهند داد.

هراس "مریم رجوی " از افشاگری‌های اعضای دربند منافقین/ جداشدگان اسناد جنایات را برملا می‌کنند

دبیرکل بنیاد هابیلیان درباره اظهارات "مریم رجوی" مبنی بر اینکه هر عضوی از گروهک تروریستی منافقین که قصد گریختن از اردوگاه لیبرتی را داشته مزدور و دشمن بوده، زندگی "مسعود رجوی" را تهدید کرده و قصد کشتن او را دارد، گفت: این امر بیشتر بر افشاگری‌ها و آگاهی‌دهی‌هایی که افراد جداشده از این گروهک جنایتکار داشته، تاکید دارد.

حضور معاون اول و هشت وزیر کابینه دولت تدبیر و امید در مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت نایب‌رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از حضور معاون اول رئیس‌جمهور و هشت وزیر کابینه دولت تدبیر و امید در مجمع عمومی این فراکسیون در روز دوشنبه جاری خبر داد.

به فرزند آیت‌الله جنتی هشدار دادم/هجمه فرهنگی دشمن برای تخریب زنان و فرزندان جامعه ما است
 حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی کرمانی در همایش تجلیل از استادان و مربیان نمونه دانشگاه جامع امام حسین(ع) مطرح کرد: دشمن با هجمه فرهنگی درصدد تخریب زنان و فرزندان جامعه است و متأسفانه کتاب‌هایی که در این نمایشگاه به فروش می‌رسند از الحاد پیروی می‌کنند.

استاد با رفتار صالح خود انسان‌ها را به عالی‌ترین مقام‌های معنوی می‌رساند
 همایش تجلیل از استادان و مربیان نمونه دانشگاه جامع امام حسین(ع)به مناسبت گرامی‌داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری در دانشگاه امام حسین (ع)برگزار شد.

بیانات منتشرنشده رهبر انقلاب درباره زندگی نورانی امام علی‌النقی(ع) + صوت
در نبرد بین امام هادی (علیه‌السّلام) و خلفایی که در زمان ایشان بودند، آن کس که ظاهراً و باطناً پیروز شد، حضرت هادی (علیه‌السّلام) بود؛ این باید در همه‌ی بیانات و اظهارات ما مورد نظر باشد....
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار