سامانه پخش ديجيتال راديويي و تلويزيوني شهر هشترود با حضور قائم مقام رئيس سازمان صدا و سيما افتتاح شد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، با افتتاح اين سامانه جماعت 36 هزار نفري شهر هشترود ، خورجستان ، علي آباد و قسمتي از دامناب از اين به بعد خواهند توانست 22 شبکه راديويي و 20 شبکه تلويزيوني را به صورت ديجيتال دريافت کنند .

مدير کل صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي در مراسم افتتاح اين سامانه گفت : براي راه اندازي سامانه پخش ديجيتال شهر هشترود بيش از 320 ميليون تومان هزينه شده است که با افتتاح اين سامانه ، ظرفيت پخش ديجيتالي آذربايجان شرقي از 80 درصد فراتر رفت .

وي خاطر نشان کرد : در راه اندازي سيستم پخش ديجيتال ، مرکز آذربايجان شرقي در مقايسه با برخي مراکز پيشرفت قابل ملاحظه اي داشته که اين جاي بسي خوشحالي و اميدواري است .

نواداد همچنين در اين افتتاح از راه اندازي خط STM1 خبر داد و افزود : خط STM1اين امکان را فراهم مي سازد که در مواقع لازم و ضروري بتوان از اين شهرستان بدون استفاده از ديگر امکانات ، برنامه هاي زنده پخش کرد .

حجت الاسلام و المسلمين موسوي مقدم قائم مقام رئيس سازمان صدا و سيما نيز در اين مراسم گفت : براي توسعه سامانه ديجيتال 82 درصد ظرفيت داريم و سعي داريم تا پايان سال اين ظرفيت را به 95 درصد برسانيم .
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سامانه ، دیجیتال ، رادیویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.