مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از ایجاد و ارائه بانکداری قرض الحسنه بر روی شبکه های اجتماعی داخلی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ غلامرضا مصطفی پور در اردبیل گفت:حضور در شبکه‌های اجتماعی و اجرای بانکداری قرض الحسنه در شبکه‌های اجتماعی از طرح‌های نوینی است که در برنامه بانک قرض الحسنه مهر ایران به دنبال آن هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای فعال کردن خدمات بانک در شبکه "تبیان" تاکید کرد: در قالب این طرح افرادی که عضو شبکه های اجتماعی هستند می توانند از خدمات بانکی ارائه شده استفاده کنند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران راه اندازی شعب سیار در سطح کشور را از دیگر برنامه های آینده این بانک برای توسعه خدمات برشمرد و تصریح کرد: شعبات سیار در روستاها، مناطق عشایر نشین و مناطقی که دچار حوادث غیرمترقبه شده اند راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون یکی از شعب سیار بانک قرض الحسنه مهر ایران راه اندازی شده و قرار است در این شعب تمام خدمات بانکداری ارائه می شود، متذکر شد: اعتقاد داریم نظام بانکداری در فضای قرض الحسنه پاسخگو است.

مصطفی پور کیفی سازی خدمات بویژه توسعه و افزایش سرعت عملیات بانکی را از مهمترین اهداف سال جاری این بانک برشمرد و ادامه داد: براین اساس سال گذشته به منظور تسریع در ارائه خدمات پولی، براساس قرارداد منعقده با بانک تجارت چک های این دو بانک قابل وصول در تمام شعب این دو بانک بود.

وی بانک قرض الحسنه را پدیدیه ای نو در صنعت بانکداری کشور دانست و با بیان اینکه قبل از تاسیس این بانک هیچ بانک قرض الحسنه در دنیا وجود نداشته است، ادامه داد: در بدو تاسیس کارشناسان اعتقادی به این سبک بانکداری نداشتند، اما در عمل عکس این محقق شد و نتایج پرثمری در کشور به همراه داشت/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۷:۲۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
عجب بابا می خوای از این بانک وام بگیری با ید اندازه اون مبلغ رو تو بانک یه شش ماه بخوابانی تا بعد اگه اعتبار(پارتی )دا شته باشی بتونی وام بگیری قضیه ای که سر من آمد