سرمربی تیم ملی زیر 15 سال معتقد است برپایی اردوها و بازیهای تدارکاتی به آمادگی بازیکنانش در رقابتهای المپیک زیر 15 سال کمک بسزایی می کند.

به گزارش گروه ورزشی یاشگاه خبرنگاران؛ علی طهماسبی سرمربی تیم ملی زیر 15 سال درباره برگزاری اردوی 5 روزه در مشهد گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم. این اردو با دو هدف آمادگی جسمانی و فنی و تقویت ذهنی و معنوی بازیکنان برگزار شد. در این اردو سعی ما بر این بود تا بازیکنان تمرینات بدنسازی، تکنیکی و تاکتیکی را انجام دهند که خوشبختانه روز به روز نیز بهتر می شوند.
 
وی افزود: ما در این اردو دو بازی تدارکاتی با تیم امید حرفه ای مشهد و تیم جوانان سایپا برگزار کردیم که باز اول با تساوی دو بر دو و بازی دوم با نتیجه 5 بر صفر به سود تیم ملی زیر 15 سال به پایان رسید. ما نیاز داریم تا بازیکنان مرتبا در شرایط بازی قرار بگیرند و مشکلات فنی و تکنیکی شان مشخص شود. این اردو نیز کمک خوبی به بازیکنان از لحاظ فنی کرد و ما نیز توانسیتم تا حدودی ملی پوشان را محک بزنیم اما نیاز داریم تا بازیها و اردوهای مداوم داشته باشیم تا به اوج آمادگی بریم.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال در پایان گفت: اردوی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال از 17 اردیبهشت ماه در کمپ تیم های ملی آغاز خواهد شد و پیش بینی چند بازی تدارکاتی نیز در دستور کاریمان قرار دارد که در پس از تائید، از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار