عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با توجه به تحولات سیاسی، اقتصادی و مالی کشور ضروری بود تا در قانون برنامه و بودجه تغییراتی ایجاد شود.

موسی‌الرضا ثروتی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه قانون برنامه و بودجه کشور نیاز به یک تحول دارد افزود: قانون برنامه و بودجه کشور ایراداتی داشت که نمایندگان کمیسیون بودجه نظرشان براین بود که باید تغییراتی در آن ایجاد کرد.
 
وی ادامه داد: این قانون به دلیل اینکه در سال 1351 مصوب شده بود لازم بود تا با توجه به تحولات سیاسی، اقتصادی، دارایی، ‌مالی کشور آن را تغییر دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد: برای این کار نمایندگان کارگروهی را برای رسیدگی به این موضوع تعیین کردند که در حال حاضر طرحی ارائه شد و این طرح در حال بررسی است.
 
این نماینده مجلس عنوان کرد: این طرح پس از بررسی به صحن علنی ابلاغ می‌‌شود تا جایگزین قانون برنامه و بودجه قبل گردد.
 
وی تصریح  کرد: اگر این مشکلات برطرف شود تنظیم برنامه و بودجه بهتر صورت می‌‌‌گیرد و اثرات مثبت‌تری خواهد داشت.
 
وی اظهار داشت: کارگروهی که این وظیفه را به عهده دارند موظف هستند تا قانون را بند به بند بررسی کنند و جایگزین‌ها را پیشنهاد دهند.
 
نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه سملقان در ادامه افزود: این جایگزین‌ها همه با هم به صورت یک طرح تهیه شد و به امضا نمایندگان درآمد و الان در دستور کار کمیسیون است.
 
وی در پایان گفت: قرار شد طی چند هفته آینده کمیسیون بر روی این مسئله بیشتر کار کند تا مصوب شود و برای اصلاح شدن ابلاغ گردد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار