برند تاژ اقدام به برگزاری کمپین و مسابقه‌ای با محوریت زن و بزرگداشت روز مادر در بازۀ 31 فروردین ماه (روز مادر) لغایت 10 اردیبهشت ماه 1393 (روز خلیج فارس) کرده است.

به گزارش گروه تجارت باشگاه خبرنگاران ٬ مسابقۀ برند تاژ با عنوان «مادران پارسی خلیج فارسی» با بستر شبکه‌های اجتماعی، علی الخصوص وب سایت www.lenzor.com برگزار می‌شود.سادگی این مسابقه این است که مهم نیست شما کدام شبکۀ اجتماعی هستید. کافی است عکس و مطلب خود را با عبارت (هشتگ)#تاژبانو در صفحۀ شبکه اجتماعی خودتان به اشتراک بگذارید تا هم دیگران بتوانند عکس منتشر شده توسط شما را ببینند و به شما رای دهند و هم برگزارکنندگان این کمپین عکس انتشار شده توسط شما را بیابند و در مسابقه شرکت دهند.

سادگی مسابقه در ایناست که با دست نوشتۀ خودتان مطلب و یا عبارتیمی‌نویسید و از آن عکس می‌گیرید. حتی شرکت کنندگان می‌توانند با اشتراک گذاشتن تصویری ازطراحی و نقاشی خود در این مسابقه شرکت کنند.

در نهایت 10 سفر کیش به برگزیدگان در این کمپین برای 5 برنده به اتفاق همراه تعلق می‌گیرد.

نکتۀ جالب در این کمپین از برند تاژ این‌ است که بدون اینکه مشتری مجبور به خرید محصول باشد، می‌تواند در این مسابقه شرکت کند. از طرف دیگر برند تاژ با تبلیغات گسترده در رسانه‌های محیطی، مجازی و تلویزیونی و انتخاب شبکه‌های اجتماعی بعنوان بسترِ این مسابقه دست به ساختارشکنی جسورانه‌ای در بین شرکت‌های ایرانی زده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار