مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها و لزوم کنترل و نظارت بر بازار، از یک باب انبار تعداد ۴ هزار و ۱۶۰ حلب روغن نباتی ۵.۴ کیلویی احتکار شده در ایرانشهر کشف و ضبط شد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ، به نقل از تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، سید مرتضی مدنی فدکی در این باره اظهار کرد: با توجه به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها و لزوم کنترل و نظارت بر بازار در قالب گشت مشترک که با محوریت تعزیرات حکومتی ایرانشهر و با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت انجام شد واحدهای صنفی مختلف مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود: در همین راستا از یک باب انبار تعداد 4 هزار و 160 حلب روغن نباتی 4.5 کیلویی احتکار شده کشف و ضبط شد و پرونده‌ای نیز در همین زمینه تشکیل و در شعبه اول تعزیرات حکومتی ایرانشهردر حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران گمرک کوهک سراوان نیز در حین کنترل مبادی خروجی موفق به کشف تعداد یک‌هزار و 64 عدد رگلاتور سی‌ان‌جی خودرو از فردی که قصد خروج آنها را از کشور داشت، شدند.

مدنی بیان کرد: بر همین اساس بعد از تشکیل پرونده، موضوع در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان مورد رسیدگی واقع و متخلف به پرداخت جزای نقدی به مبلغ بیش از 837 میلیون ریال و ضبط کالای قاچاق مکشوفه محکوم شد.

وی اضافه کرد: ماموران هنگ مرزبانی شهرستان میرجاوه در حین کنترل مبادی مرزی موفق به کشف تعداد یک‌هزار و 681 عدد عینک دودی تقلبی و 338 عدد جلد عینک از سه نفر تبعه پاکستانی که قصد ورود آن را به کشور داشتند، شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در همین راستا پرونده متشکله به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز اداره‌کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ارسال و متهمان محکوم به پرداخت بیش از 90 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و ضبط کالای تقلبی قاچاق شدند.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.