مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشورگفت: شش بیمارستان جدید این سازمان در آینده نزدیک در نقاط مختلف کشوربهره برداری می شود.

سید تقی نوربخش روز شنبه در حاشیه بازدید وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از بیمارستان امام خمینی (ره) اراک در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: این بیمارستانها در کاشان، ایلام، بیرجند، عسلویه، زابل و تهران در مراحل پایانی ساخت و تجهیز است و با آغاز به کار آنها کیفیت خدمات درمانی جمعیت تحت پوشش بهبود می یابد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی سه بیمارستان جدید در یزد، لنگرود و دزفول نیز امسال کلید خورده که بیمارستان یزد به عنوان مرکز درمان تخصصی سرطان ارائه خدمت خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور بیان کرد: ساخت 30 مرکز درمان سرپایی نیز امسال از برنامه های هدفگذاری شده این سازمان است.
وی توضیح داد: بودجه درمانی سازمان تامین اجتماعی کشور امسال 115 هزار میلیارد ریال است.

نوربخش اضافه کرد: هم اینک 79 مرکز بیمارستانی و 300 مرکز درمان سرپایی در سطح کشور به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات ارائه می دهند.

بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی شازند و شرکت املاح معدنی اراک، حضور در آئین تجلیل از کارگران استان مرکزی و نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری از دیگر برنامه های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان مرکزی است./س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.