ضرورت های شهری مانند مدیریت یکپارچه شهری ، نظام پایدار درآمدهای شهری، مساله مربوط به سیما و منظر شهری و همچنین سلامت در شهر از مسائل مهمی است که در دستور کار شورای شهر تهران نیز قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران احمد مسجد جامعی با اشاره به برگزاری سومین همایش شوراها و مدیریت محلی گفت : برگزاری چنین همایش هایی اقدام بسیارخوبی است اما مباحث شوراها نیاز به نو آوری دارد و لازم است تا هم اکنون در چارچوبی که کار می کنیم به مسائل مبتلا به پرداخته شود.

وی افزود : همچنین درسطح بالاتر در رابطه با این موضوع  باید سیاست های کلان کشور تدوین شود ، چنانچه مقدمات آن نیز به لحاظ نظری فراهم است اما تصمیم گیری نهایی بر عهده تشخیص مصحلت نظام است که امیدورایم زود تر به نتیجه برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد : ضرورت های شهری مانند مدیریت یکپارچه شهری ، نظام پایدار درآمدهای شهری، مساله مربوط به سیما و منظر شهری و همچنین سلامت در شهر از مسائل بسیار مهم است و در دستور کار شورای شهر تهران نیز قرار گرفته است.

به گفته مسجد جامعی طرح این مسائل می تواند به فهم مسائل در حوزه شهر کمک کند.

وی با تاکید بر اهمیت شوراها و مدیریت محلی تصریح کرد : توجه به این حوزه در مدیریت شهری بیشتری شده است و نمونه آن نیز تصمیماتی است که شهرداری تهران هماهنگ با مجموعه شورا و کمیسیون های ذیربط آن دارد. 


انتهای‌پیام/

برچسب ها: مباحث ، شورا ، نو آوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.